Навчальні презентації поділяються на такі види: • презентації-семінари (ознайомлення з новою технікою; освітні презентації; порівняльний аналіз продукції, що випускається; огляд поточного стану ринку; навчання студентів, надомних працівників; презентації для споживачів, у тому числі потенційних); • презентації для самоосвіти (інтерактивні системи, за допомогою яких можна здобути відомості про товар, компанію, ринок, конкурентів тощо, включаючи самий додаток, у середовищі якого здійснюється перегляд матеріалу); • презентації-порадники (поради викладачу або лектору, як ефективніше провести презентацію); • презентації для клієнтів корпорацій (навчальні диски та тематичні порадники, які розсилаються за замовленням споживачів). У навчальних презентаціях використовуються всі види презентації: • із сценарієм (підходить для виступу на семінарах, дає змогу весь час підтримувати інтерес до інформації, що подається. У ході заняття, відповідаючи на запитання студентів, викладач може змінити послідовність подання матеріалу або настроїти презентацію з урахуванням конкретної аудиторії перед початком заняття); • інтерактивна (дає змогу студентам засвоювати матеріал самостійно; може поширюватися через мережу Internet); • автоматична (дає змогу охопити ту чи іншу тему у простій та наочній формі. Наприклад, у музеях такі презентації, записані на відеокасети, демонструються на спеціальних екранах, щоб дати уявлення про експонати).
Широке застосування технічних засобів дає можливість на всіх етапах навчання: 1. Підвищити ефективність викладання шляхом налагодження систематичного поопераційного контролю знань учнів, індивідуалізувати засвоєння знань в умовах класно-урочної системи; 2. Звільнити вчителя від монотонної технічної роботи, затим щоб він міг більше часу переділити творчій діяльності. Крім того, воно дозволяє : а) в ряді випадків дати учням більш повну і точну інформацію про явища , що вивчаються; за допомогою засобів мультимедія, наприклад, можна показати тіла в стані невагомості, вихід людини у відкритий космос, домену структуру ненамагніченого і намагніченого феромагнетику, бистроплинні мікропрцеси, що спостерігаються за допомогою потужних електронних мікроскопів, тощо; б) підвищити наочність, створити уявлення про механізм складних явиш і тим самим полегшити учням їх розуміння; так засобами мультімедеа даються модельні уявлення про електричний струм в провідниках різного роду, явища , що проходять в атомних ядрах, про взаємодію елементарних частинок, тощо; в) ознайомити учнів з характером швидких і повільних процесів, а також невидимих явищ; г) ознайомити учнів з фундаментальними фізичними експериментами, постановка яких в класі трудно або неможливо,- досліди Штерна, Резерфорда, Милликена та Іоффе; д) більш успішно розв’язувати задачі політехнічної освіти, оскільки комп’ютерні технології дають уявлені про принципи роботи самих себе. е) підсилити виховний вплив на учня;
2 Response to Карти знань з mindomo.com
Навчальні презентації поділяються на такі види:
• презентації-семінари (ознайомлення з новою технікою; освітні презентації; порівняльний аналіз продукції, що випускається; огляд поточного стану ринку; навчання студентів, надомних працівників; презентації для споживачів, у тому числі потенційних);
• презентації для самоосвіти (інтерактивні системи, за допомогою яких можна здобути відомості про товар, компанію, ринок, конкурентів тощо, включаючи самий додаток, у середовищі якого здійснюється перегляд матеріалу);
• презентації-порадники (поради викладачу або лектору, як ефективніше провести презентацію);
• презентації для клієнтів корпорацій (навчальні диски та тематичні порадники, які розсилаються за замовленням споживачів).
У навчальних презентаціях використовуються всі види презентації:
• із сценарієм (підходить для виступу на семінарах, дає змогу весь час підтримувати інтерес до інформації, що подається. У ході заняття, відповідаючи на запитання студентів, викладач може змінити послідовність подання матеріалу або настроїти презентацію з урахуванням конкретної аудиторії перед початком заняття);
• інтерактивна (дає змогу студентам засвоювати матеріал самостійно; може поширюватися через мережу Internet);
• автоматична (дає змогу охопити ту чи іншу тему у простій та наочній формі. Наприклад, у музеях такі презентації, записані на відеокасети, демонструються на спеціальних екранах, щоб дати уявлення про експонати).
Широке застосування технічних засобів дає можливість на всіх етапах навчання:
1. Підвищити ефективність викладання шляхом налагодження систематичного поопераційного контролю знань учнів, індивідуалізувати засвоєння знань в умовах класно-урочної системи;
2. Звільнити вчителя від монотонної технічної роботи, затим щоб він міг більше часу переділити творчій діяльності. Крім того, воно дозволяє :
а) в ряді випадків дати учням більш повну і точну інформацію про явища , що вивчаються; за допомогою засобів мультимедія, наприклад, можна показати тіла в стані невагомості, вихід людини у відкритий космос, домену структуру ненамагніченого і намагніченого феромагнетику, бистроплинні мікропрцеси, що спостерігаються за допомогою потужних електронних мікроскопів, тощо;
б) підвищити наочність, створити уявлення про механізм складних явиш і тим самим полегшити учням їх розуміння; так засобами мультімедеа даються модельні уявлення про електричний струм в провідниках різного роду, явища , що проходять в атомних ядрах, про взаємодію елементарних частинок, тощо;
в) ознайомити учнів з характером швидких і повільних процесів, а також невидимих явищ;
г) ознайомити учнів з фундаментальними фізичними експериментами, постановка яких в класі трудно або неможливо,- досліди Штерна, Резерфорда, Милликена та Іоффе;
д) більш успішно розв’язувати задачі політехнічної освіти, оскільки комп’ютерні технології дають уявлені про принципи роботи самих себе.
е) підсилити виховний вплив на учня;
Дописати коментар