Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів шкіл

Наказом МОНУ №329 від 13 квітня 2011 року затверджено Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

 В даному документі збережено базові складові оцінювання школярів, зокрема: рівні навчальних досягнень (компетентностей) учнів, дванадцятибальна шкала оцінювання, сприяння розвитку учня у процесі навчання та можливості поліпшення учнями особистих навчальних досягнень.
З нового:
  • Заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевими органами управління освітою. При цьому оцінки з навчальних предметів за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих Критеріїв.
  • До інших систем оцінювання може відноситися рейтингова система, яка сприяє формуванню ключових компетентностей
    З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо.
    Портфоліо - це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки.
    Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо.
    Впровадження рейтингової системи оцінювання та методу оцінювання - портфоліо здійснюється з урахуванням рекомендацій МОНмолодьспорту.

No Response to "Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів шкіл"

Дописати коментар