Корпорація Microsoft разом з “Національним альянсом комп’ютерної безпеки” (National Cyber Security Alliance, NCSA) опублікували результати дослідження, присвяченого готовності школярів і студентів до життя в сучасній цифровій епосі. Дослідження стосується, зокрема, того, наскільки школярі знайомі з основами онлайн-безпеки та етики, наскільки вони володіють навичками, життєво необхідними в наш час.
Дослідження показало, що сучасні школи добре оснащені технічно. Багато школярів добре обізнані з сучасною технікою і технологіями, вміють їх використовувати для навчання і в повсякденному житті. Однак такий підхід до вивчення технологій не достатній для успішного життя в сучасну високотехнологічну епоху.
Дослідження показало, що тільки 55% педагогів повністю згодні з тим, що кібербезпека і етика спілкування в онлайні повинні викладатися в школах в рамках навчального плану, у той час як понад 82% керівників і 85% IT-фахівців впевнені в необхідності вивчення цих аспектів. При цьому 51% вчителів вважають, що в їхніх навчальних закладах проводиться адекватна робота щодо вивчення основ інтернет-безпеки.
«Діти і підлітки серйозно залучені в цифровий світ, вони витрачають більше 8 годин щодня в онлайні, – говорить Майкл Кайзер (Michael Kaiser), виконавчий директор NCSA. – Тим не менше, в американських школах не достатньо уваги приділяється реаліям сучасного життя. Вчителі самі не отримують належну підготовку щодо безпеки, відповідно, школам ще належить звернути свою увагу на вивчення безпеки в Інтернеті, причому – в рамках початкової освіти. У 21-му столітті ці питання так само важливі, як читання, письмо і математика».
Дослідження показало, що більш ніж одна третина вчителів (36%) зовсім не отримали в минулому році підготовки з питань, пов’язаних з онлайн-безпекою та етикою, а 86% вивчали ці питання менш шести годин. Не дивно, що викладачі не відчувають себе добре підготовленими для того, щоб вивчати ці теми на уроках.
Тільки 24% педагогів впевнені у власних знаннях в таких питаннях. 23% повідомили, що вони добре знайомі з питаннями сучасної онлайн-кібербезпеки, а 30% – впевнені у власних навичках забезпечення онлайн-безпеки.
«Школи несуть відповідальність за підготовку дітей до життя в сучасному суспільстві, – вважає Жаклін Бочере (Jacqueline Beauchere), директор зі створення захищених інформаційних систем Microsoft Group. – Це питання і місцевого, і глобального значення. Учням необхідні не тільки знання про правила онлайн-безпеки, їм потрібні також уміння про те, як оснастити своє робоче місце відповідно до вимог безпеки. Вчителі самі мають потребу в навчанні і підтримці їх навичок».
Незважаючи на постійне висвітлення новин про онлайнову безпеку протягом останніх 12 місяців, тільки 15% вчителів розповідали студентам про залякування в онлайні, 18% учнів чули про те, як боротися з тривожними повідомленнями, відео або іншим веб-вмістом. Лише 26% дітей знають, що робити в тому випадку, якщо вони стали жертвами кібербулінга (залякування).
Третина вчителів знайомі з ризиками, пов’язаними з використанням сайтів соціальних мереж, і ще третина говорила своїм учням про необхідність приховування персональну інформацію в онлайні. Проте в цілому школи не поспішають реагувати на виклики в галузі безпеки.
В останні 12 місяців тільки 20% педагогів говорили своїм учням про небезпеку завантаження невідомих файлів; 23% – про використання надійних паролів, і всього лише 7% – про роль Інтернету в економіці США.
Це дослідження вказує на невирішеність питань про те, хто несе головну відповідальність за навчання дітей цифровій безпеці і етиці – батьки, вчителі чи уряд? Майже 80% і 60% адміністраторів вважають, що навчати цим питанням повинні, в першу чергу, батьки. Тим не менше, більше половини ІТ-координаторів ввжають, що саме вчителі несуть головну відповідальність за всі аспекти підготовки дітей до активного використання онлайну.
За матеріалами сайту мережі «Партнерство в навчанні»
No Response to "Готовність дітей до цифрової епохи"
Дописати коментар